Abonament na pozycjonowanie e-commerce

Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie e-commerce?

Ogromną zaletą pozycjonowania sklepów internetowych jest długofalowa stała korzyść w postaci wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. W rezultacie po kilku miesiącach można zaobserwować efekty w postaci większego ruchu z Google i zwiększonej sprzedaży. Pozycjonowanie zapewnia w przyszłości tańsze pozyskiwanie ruchu z wyników organicznych Google, które często charakteryzują się najwyższym współczynnikiem konwersji.

Jak my to robimy?

Zaczynamy od analizy i optymalizacji SEO, które w efekcie często dają pozytywne efekty i wzrosty w wynikach wyszukiwania. Na pierwsze dwa etapy potrzebujemy dwa miesiące, wiemy, że jest to optymalny czas na analizę słów kluczowych, analizę konkurencji, wdrożenie zmian w sklepie internetowym oraz zaobserwowanie pierwszych efektów, które wyznaczą ścieżkę w trzecim etapie. Od trzeciego miesiąca rozpoczynamy poszukiwanie wartościowych źródeł (strony, blogi, fora itp.), w których umieszczamy linki do sklepu internetowego. Każde słowo kluczowe na bieżąco śledzimy i wiemy, które działania przynoszą najlepsze rezultaty. W ramach pozyskiwania cennych linków zewnętrznych poszukujemy również portali i blogerów, a następnie zajmujemy się kontaktem w celu pozyskania możliwości opublikowania artykułu, w którym zawierają się linki. W ramach działań, zdarza nam się również przygotować grafiki, które odpowiednio podlinkowane i o tagowane dobrze wpływają na pozycjonowanie.

Dlaczego warto przeprowadzić pozycjonowanie sklepu internetowego z Brand Active?

Jesteśmy agencją e-commerce i współpracujemy tylko i wyłącznie ze sklepami internetowymi. Nasze działania skupiamy na e-commerce i wszystkim co sprawia, że e-commerce rośnie i sprzedaje. Również w kwestii pozycjonowania opracowaliśmy schematy działań, które skutecznie podnoszą pozycję w Google sklepów internetowych z różnych branż.

Cennik pozycjonowania: Wybierz pakiet dla siebie

Nasza oferta skonstruowana jest tak, by każdy klient mógł wybrać pakiet optymalnie dopasowany do swoich potrzeb i budżetu. Niezależnie od wyboru nasz zespół mocno zaangażuje się w pracę na wspólny sukces.

70% klientów wybrało wariant BASIC (dane: marzec 2019 r.)

PRO1590 zł

  • I etap (pierwszy miesiąc) – audyt SEO płatny jednorazowo 790zł
  • II etap (drugi miesiąc) – optymalizacja SEO płatna jednorazowo 790zł
  • III etap (od trzeciego miesiąca) opłata abonamentowa 1590zł
    Strategia Link Buildingu, pozyskiwanie linków – czas pracy specjalisty 12 h
    Redagowanie tekstów – czasu pracy specjalisty 12 h
    Ilość słów kluczowych – 15
    Kwota mediów – do 2000 zł
    Analiza bieżących statystyk
    Comiesięczny raport przedstawiający efekty pozycjonowania
Zapytaj o naszą dostępność

PLUS990 zł

  • I etap (pierwszy miesiąc) – audyt SEO płatny jednorazowo 990 zł
  • II etap (drugi miesiąc) – optymalizacja SEO płatna jednorazowo 990 zł
  • III etap (od trzeciego miesiąca) opłata abonamentowa 990zł
    Strategia Link Buildingu, pozyskiwanie linków – czas pracy specjalisty 8 h
    Redagowanie tekstów – czasu pracy specjalisty 8 h
    Ilość słów kluczowych – 10
    Kwota mediów – do 1000 zł
    Analiza bieżących statystyk
    Comiesięczny raport przedstawiający efekty pozycjonowania
Zapytaj o naszą dostępność

BASIC590 zł

  • I etap (pierwszy miesiąc) – audyt SEO płatny jednorazowo 1490 zł
  • II etap (drugi miesiąc) – optymalizacja SEO płatna jednorazowo 1490 zł
  • III etap (od trzeciego miesiąca) opłata abonamentowa 590zł
    Strategia Link Buildingu, pozyskiwanie linków – czas pracy specjalisty 4 h
    Redagowanie tekstów – czasu pracy specjalisty 4 h
    Ilość słów kluczowych – 10
    Kwota mediów –  do 500 zł
    Analiza bieżących statystyk
    Comiesięczny raport przedstawiający efekty pozycjonowania
Zapytaj o naszą dostępność

Zapoznaj się z system naszej pracy w ramach pozycjonowania e-commerce

Pozycjonowanie wyłącznie dla sklepów internetowych

Jesteśmy agencją e-commerce. Oznacza to, że podejmujemy współpracę wyłącznie ze sklepami internetowymi. Specjalizujemy się więc w pozycjonowaniu e-commerce. Doskonale wiemy, jakie działania pozwolą Twojemu sklepowi internetowemu wznieść się na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.
Pracownicy naszej agencji posiadają własne sklepy internetowe i to właśnie na nich testujemy, jakie praktyki dają pozytywne efekty. Mamy doświadczenie w wielu branżach m.in.: zdrowa żywność, meble, sprzęt komputerowy, odzież, artykuły dla zwierząt. Zapraszamy do współpracy. W artykule szczegółowo opisaliśmy naszą ofertę pozycjonowania.

Pozycjonowanie sklepów internetowych w Brand Active składa się z III etapów. Poniższa infografika przedstawia, z czego składa się każdy z nich oraz w jakim czasie poszczególne działania będą wykonywane.

infografika pozycjonowanie e-commerce

Audyt SEO – dlaczego taka analiza jest konieczna?

Audyt SEO jest kluczowym elementem w procesie pozycjonowania. Stanowi on podstawę dla działań, które będą prowadzone w kolejnych miesiącach prac pozycjonerskich. To właśnie na jego podstawie, w drugim etapie – optymalizacji SEO, będą wprowadzane zmiany na stronie, które są pierwszym, bardzo ważnym krokiem do poprawy pozycji strony w wynikach wyszukiwania.

Co zawiera nasz audyt SEO?

Audyt SEO sklepu internetowego zaczynamy od określania słów kluczowych. Odpowiedni dobór fraz jest bardzo ważną częścią analizy. Plik, który przygotowujemy, jest bazą podczas opracowywania kolejnych punktów audytu. Co ważne, podczas pozycjonowania koncentrujemy się wyłącznie na słowach, na które Twój sklep ma szanse rentować. Dobieramy frazy z potencjałem, na które stosunkowo szybko osiągniemy najlepsze efekty, czego ostatecznym wynikiem będzie wzrost sprzedaży. Następnie skupiamy się przede wszystkim na analizie tematów, które opisaliśmy w niżej zamieszczonej tabeli.

Zakres audytu SEO dla sklepów internetowych Poszczególne elementy analizy SEO sklepów internetowych
Content treść strony głównej
treść podstron kategorii
treść kart produktowych
nagłówki Hx
duplikacja treści (wewnętrzna i zewnętrzna)
thin content
ryzyko kanibalizacji
pliki graficzne
Tytuły i meta dane meta title
meta description
Struktura serwisu nawigacja
linkowanie wewnętrzne
Indeksacja oraz komunikacja z robotami warianty domeny
weryfikacja poprawności adresów
statystyki indeksowania
przekierowania
mapa strony
parametry w URL
Brand w wynikach wyszukiwania widoczność na frazy brandowe
opanowanie top 10
brak negatywnych opinii
Bezpieczeństwo odpowiednio wdrożony SSL
wykluczenie zainfekowania strony
Wersja mobilna przystosowanie strony do obsługi na urządzeniach mobilnych
Szybkość ładowania się strony kompresja grafiki
kompresja HTML, CSS, JS
wykorzystywanie pamięci podręcznej
Elementy UX poprawa użyteczności strony

Jest to drugi etap pakietu pozycjonowania w naszej agencji. Warto tu zaznaczyć, że wymaga on zaangażowania także od klienta. Polega na wdrożeniu zmian, które zostały zaproponowane miesiąc wcześniej w audycie SEO. Wdrażane zmiany możemy podzielić na:

  • Elementy, które wprowadzamy w ramach optymalizacji SEO w Brand Active
  • Tematy, za które odpowiedzialny jest klient
  • Zmiany, które wymagają pracy programistyW audycie SEO przy każdym punkcie jasno określamy, kto, za jaki obszar będzie odpowiedzialny, tak, aby na etapie wprowadzania zmian nie było już wątpliwości.

Jako klient powinieneś również wiedzieć, że wprowadzanie części audytu dotyczących contentu nie zakończy się na jednym miesiącu, a będzie z pewnością kontynuowane (w zależności od tego, jak duży jest sklep oraz jak aktualnie wygląda jego nasycenie tekstem).

Pora na ostatni – trzeci etap, który będzie realizowany przez nas comiesięcznie w ramach abonamentu. Rozpoczyna się on w trzecim miesiącu naszych działań. Poniżej wyjaśniamy, co dokładnie składa się na pozycjonowanie w abonamencie:

Opracowywanie strategii linkowania i zdobywanie skutecznych linków

Na początku trzeciego miesiąca opracowujemy strategię linkowania. Dobieramy źródła linków dobrej jakości. W tym celu analizujemy miejsca linkowania konkurencji, która pojawia się wysoko w wynikach wyszukiwania. Dla każdej domeny indywidualnie dostosowujemy formę linkowania.

Jakość oraz ilość zdobywanych linków są to dwie właściwości, które są najważniejsze w procesie „link buildingu”. Im więcej wysokiej jakości linków pozyskamy, tym lepszych efektów możemy się spodziewać.

Jak w praktyce wygląda u nas pozyskiwanie linków każdego miesiąca?

  1. Opracowanie strategii linkowania
  2. Dobór mediów (określenie źródeł linków oraz miejsc zakupu linków)
  3. Wysyłka kwoty mediów do akceptacji przez klienta
  4. Zlecenie oraz pozyskiwanie linków
  5. Opracowanie raportu

Redagowanie tekstów SEO

W każdym z naszych pakietów pozycjonowania sklepów internetowych znajduje się również od 4 do 12h godzin pracy Copywritera. Godziny te zazwyczaj zalecamy wykorzystać do stworzenia wysokojakościowych tekstów na podstrony kategorii sklepu oraz artykułów, które będą publikowane na blogu w domenie sklepu.

Analiza bieżących statystyk

Analiza statystyk SEO, takich jak widoczność strony (przy pomocy narzędzia Senuto), pozycje fraz (przy pomocy narzędzia Semstorm) oraz ruch (przy pomocy narzędzia Google Analytisc) jest częścią naszej comiesięcznej pracy. Dzięki temu widzimy jakie działania przynoszą najlepsze efekty. Analiza oraz interpretacja tych danych pomaga nam w doskonaleniu metod pozycjonowania. Dzięki monitoringowi statystyk jesteśmy również w stanie bardzo szybko wykryć i zareagować na niespodziewane spadki widoczności dla konkretnych fraz lub ruchu strony (za które przykładowo mogą być odpowiedzialne m.in. aktualizacje algorytmu Google). W ramach tych działań śledzimy również komunikaty i ewentualne błędy w narzędziu Google Search Console.

Konsulting SEO

Na konsulting SEO w naszej ofercie składa się bieżąca optymalizacja serwisu oraz propozycje dodatkowych zmian i rozbudowy strony o nowe elementy w kolejnych miesiącach współpracy.

Raporty przedstawiające efekty pozycjonowania

Co miesiąc otrzymasz od nas jasny i czytelny raport przedstawiający wyniki naszych prac. Co w nim znajdziesz?

  • Raport przedstawiający linki lub przykłady linków (w przypadku linków zdobywanych w większej ilości), które zostały pozyskane w ramach działań link bulidingu
  • Wykres przedstawiający zmiany ogólnej widoczności strony w top 3, top 10 oraz top 50 wyników wyszukiwania
  • Porównanie ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania do roku poprzedniego
  • Raport pozycji 10-15 fraz kluczowych (które ustalamy wspólnie z klientem)
  • Raport z liczby transakcji z ruchu organicznego
  • Raport przedstawiający dochody z ruchu organicznego
  • Frazy, po których użytkownicy najczęściej odwiedzali sklep internetowy

Narzędzia, z których korzystamy do pozycjonowania i analiz SEO

pozycjonowanie e-commerce
pozycjonowanie w sklepie internetowym
abonament na pozycjonowanie
abonament na pozycjonowanie
gsc

Klienci o nas

„Zespół Brand Active jest otwarty na wszelkie zmiany i błyskawicznie na nie reaguje znajdując konkretne rozwiązanie na dany temat. Nie narzucają swoich pomysłów i przyjmują też inne, dzięki czemu współpraca z nimi to czysta przyjemność i pełen profesjonalizm. Poleciłbym ich każdemu, rekomendując jako firmę godną zaufania z profesjonalistami, którzy wykonują świetną robotę! Brand Active to ludzie z pasją i wielkim zaangażowaniem w to co robią, to zespół który wyniesie Twoją firmę na wyżyny rynkowe.”

Filip BabalskiOnline Store Manager - BioBabalscy

„Polecam współpracę z Brand Active z uwagi na całościowe podejście do klienta, zaangażowanie oraz proaktywność – zespół sam wychodzi z propozycją nowych rozwiązań. Polecam wszystkim, którzy szukają skutecznej recepty na dobrze funkcjonujący sklep internetowy. „

Agata AlbinowskaWłaścicielka - RelaxSan

„Po niespełna roku współpracy, możemy z całą pewnością stwierdzić, że wybór Brand Active był dobrą decyzją. Agencja zawsze stara się sprostać potrzebom firmy, szybko reaguje na zmiany otoczenia, nie tylko na rynku, ale także wewnątrz Organizacji. W szczególności cenimy u Brand Active dokładność, dbałość o szczegóły i stały kontakt. Cieszę się, że mam przyjemność pracować z ludźmi pełnymi pasji i zaangażowania.”

Natalia RosłońKoordynator Zespołu E-Commerce - RUCH SA

„Polecam współpracę, zawsze w miłej atmosferze, sklep według oczekiwań, współpraca elastyczna, stałe wsparcie i pomoc nawet rok po wdrożeniu sklepu. W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości sprawny kontakt telefoniczny lub mailowy.”

Ewelina Osmyk-SztajnerWłaścicielka - Jeweline

„Świetny kontakt z firmą, pomoc w każdym zakresie. Usługi zawsze starają się wykonać na 100% i więcej. Dzięki ich usłudze została zwiększona sprzedaż na czym mi zależało najbardziej. Ponadto dokonali poprawy jakości i obsługi sklepu internetowego. Panowie zawsze wywiązują się w 100%. Jeżeli mam jakiekolwiek pytania odnośnie planów jakie założyliśmy do realizacji czy wykonane zlecenia, nie ma problemu by wytłumaczyć wszystko krok po kroku i doradzić mi co jest dobre dla mojej firmy.”

Patrycja JarząbWłaścicielka - Luxury-Fashion

„Brand Active reaguje dość szybko i co ważne są bardzo elastyczni. Współpracowaliśmy z kilkoma agencjami, te dwa czynniki są najważniejsze w długoterminowej współpracy. Sklep zaczął być widoczny w internecie.”

Piotr PawłuckiWłaściciel - SekretSnu.pl

biobabalscy

Zobacz jak BioBabalscy zwiększyli sprzedaż

Pan Filip z BioBabalskich w czerwcu 2017 roku zdecydował się na współpracę w formie abonamentu na wsparcie i zwiększenie sprzedaży. Po roku współpracy osiągnęliśmy ogromny wzrost sprzedaży i zbudowaliśmy rozpoznawalną, krajową markę. Zobacz jakie wyniki osiągnął sklep BioBabalskich przy współpracy z Brand Active. Przejdź do Case Study


luxury klient

Zobacz jak Luxury-Fashion zwiększyło sprzedaż

Pani Patrycja z Luxury-Fashion.pl w czerwcu 2017 roku zdecydowała się na współpracę w formie abonamentu na wsparcie i zwiększenie sprzedaży. Po roku współpracy mówi, że był to bardzo dobry wybór, a w e-sklepie znacząco wzrosła sprzedaż. Zobacz jakie wyniki osiągnął sklep Luxury-Fashion przy współpracy z Brand Active. Przejdź do Case Study

Klienci mówią o nas, że jesteśmy profesjonalnielastycznipasjonatami na 100%...

Nie robimy masówki. Współpracujemy stale z wybranymi sklepami internetowymi

Pozycjonowanie e-commerce to długofalowy proces, który bardzo się opłaca

Abonament na pozycjonowanie, który oferujemy to opracowany przez nas schemat działań, który skutecznie wpływa na wzrastające pozycje w Google. Pozycjonowanie sklepów internetowych to długofalowe procesy, które muszą być realizowane z dużą ostrożnością, tak, żeby nie narazić sklepu internetowego na efekt odwrotny to zamierzonego czyli do spadków pozycji w Google. Nie ufamy automatycznym i masowym linkowaniom zewnętrznym oraz budowaniu na siłę zapleczy SEO. Nasze pozycjonowanie e-commerce opieramy mocno na działaniach contentowych oraz PRowych. Wiemy, że dostarczenia wartości użytkownikom w sieci jest bardzo dobrze odbierane przez Google i takie sklepy internetowe są najlepiej premiowane w wynikach wyszukiwania. W całym procesie pozycjonowania stawiamy na elastyczność i jeśli chcesz z nami współpracować musisz być tego świadom, a przy tym wszystkim nam zaufać i być cierpliwym.

Nigdy nie trać cierpliwości – to jest ostatni klucz, który otwiera drzwi.

Antoine de Saint-Exupéry