Słownik pojęć marketingowych

E-commerce i marketing to dynamiczne obszary, w których wciąż pojawiają się nowe zagadnienia. Zakres wiedzy stale się rozrasta. Nierzadko język charakterystyczny dla tej branży jest niezrozumiały dla osób początkujących. Techniczny żargon może onieśmielić, zwłaszcza jeśli dopiero poznajesz tajniki świata e-commerce. Bez obaw! Specjalistyczne definicje tylko pozornie wydają się być skomplikowane i niejasne. Na potwierdzenie tego postanowiliśmy zebrać niezbędne informacje, usystematyzować wiedzę oraz definicje i przedstawić je w przystępnej formie. Chcąc być na bieżąco z nowinkami ze świata e-commerce i marketingu, poszerzając wiedzę, która przełoży się na Twoje umiejętności i efektywność w pracy, zapoznaj się z przygotowanym przez nas słownikiem pojęć marketingowych

E-marketing słownik – przydatna wiedza w zasięgu ręki

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom osób pracujących w branży e-commerce,  pasjonatów marketingu, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę oraz osób, które stawiają pierwsze kroki na e-commercowej ścieżce przygotowaliśmy praktyczny słownik pojęć marketingowych, na którego łamach będziemy publikować przydatną wiedzę. E-marketing słownik będzie zawierał dokładny i rzetelny opis definicji i pojęć charakterystycznych dla świata e-commerce. Cykliczność aktualizacji słownika umożliwi regularne pogłębianie przydatnej i ciekawej wiedzy, dzięki której świat marketingu nie będzie miał przed Tobą żadnych tajemnic.

Słownik pojęć marketingowych – zbiór praktycznych wskazówek niezbędnych do pracy 

Dopiero rozpoczynasz przygodę z e-commerce? A może chcesz poszerzyć swoją wiedzę, umacniając pozycję na stanowisku, które obejmujesz? Słownik pojęć marketingowych został stworzony z myślą o takich osobach jak Ty! Naszym celem jest dzielenie się posiadaną przez nas wiedzą w sposób profesjonalny, jednak jasny i przystępny zarówno dla praktyków e-commerce, pasjonatów marketingu, jak i osób, które marzą o pracy w branży e-commerce, jednak nie posiadają jeszcze specjalistycznej wiedzy.

Lista pojęć

Audyt strony www (audyt SEO)

Buzz marketing (marketing szeptany)

CTR (współczynnik klikalności)

Duplicate content